Siemens KA58NP90 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KA58NP90 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roy 02-07-2020

Al 14 jaar een tevreden bezitter van deze koelkast

Geschreven voor: Siemens KA58NP90 rvs

In 2006 hebben wij deze koelkast toen voor ons nieuwe huis aangeschaft. Nu 14 jaar langer staat dit pronkstuk nog steeds naar alle tevredenheid in onze keuken. Her en der wel wat scheurtjes in het interieur maar wat wil je met een intensief gebruik van deze Amerikaanse koelkast. Hopelijk gaat hij nog jaren mee !

Pluspunten

• Ruimte

Minpunten

• Niks

friz 17-08-2010
Geschreven voor: Siemens KA58NP90 rvs

Wij hebben deze koelkast nu 2 jaar: een en al ellende. Kwam al aan met gebutste rvs deuren, dus deze zijn later vervangen. Een paar week later sprong Celsius aanduiding naar Fharenheit. Kregen we niet terug gezet. Siemens monteur gekomen en herstelt. Na tweede stroomstoring hetzelfde liedje: weer een monteur gekomen. En nu is heeft de koelkast het na amper 2 jaar, helemaal begeven: koel- en vriesgedeelte werken niet. Wat een ellende. En dat voor zo'n dure koelkast.... ben je net de garantietermijn uit.

Ivar007 23-10-2007
Geschreven voor: Siemens KA58NP90 rvs

Erg mooi design, ziet er super uit! Niet zo nep als al die samsung rotzooi maar echt RVS, rondom. koelt en vriest super. De ijsmachine maakt desgewenst ijsblokjes of gecrunsht ijs! Ook handig is de aparte lade onderin het koelgedeelte waarin je vlees kan bewaren op -3 graden en vis op -1, blijft alles lekker vers. Is inderdaad een investering, maar is het dubbel en dwars waard.
Nog geen enkel probleem gehad met glasplaat / plastick ophangsysteem ondanks dat er altijd wel zware spullen in de koelkast staan zoals bierflessen o.i.d.